Moet ik me zorgen maken om strekkende pijn sleutelbeen?

Als ik op mijn zij ga liggen en me nog ondersteun met mn arm voel ik een stekende pijn bij mn sleutelbeen en ook als ik mijn schouders naar voren doe moet ik me hier zorgen over maken?

2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Voor de zekerheid zou ik me maar zorgen maken, zeker als de klachten aanhouden.
Pijn aan of last van je sleutelbeen kan verschillende oorzaken hebben. In de meeste gevallen veroorzaakt overbelasting, forceren, kneuzen, een breuk of ontwrichting de pijn.
Raadpleeg dus de huisarts. Die verwijst je misschien door naar de fysiotherapeut.
SimonV