Welke ziekenhuis is het beste gespecialiseerd in oogklachten die van neurologische oorsprong zijn?

Ik ervaar zelf oogklachten die de oogarts niet kan verklaren. Volgens de oogarts is er niks mis met mijn ogen en zijn ze gezond. Ik heb een beetje rond gegoogeld en ik vermoed dat het van neurologische oorsprong kan zijn.

Vandaar mijn vraag: Welke ziekenhuis is het beste gespecialiseerd in oogklachten die van neurologische oorsprong zijn?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dat is het oogziekenhuis rotterdam
ronron1212
2 jaar geleden
Im had vage klachten. Ben in het oogziekenhuis geweest kon niets vinden. Toen II opinion in Erasmus was helemaal dikke ellende. Toen zorg verzekeraar gebeld en uitgekomen in het oogheelkundig centrum Haarlemmermeer en daar super geholpen. Bleek van alles aan de hand te zijn en meerdere operaties gehad.