het is net of er op mijn urine een laagje vet drijft wat kan dat zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan van alles zijn, van het schoonmaakmiddel dat je gebruikt om het toilet te reinigen (zie je het ook als je in een bak / beker plast ?) of de zalf / bodylotion die je na het douchen gebruikt, of zelfs de restanten van die vreselijke vaginaal-douches. Wanneer je al deze mogelijke oorzaken hebt kunnen uitsluiten, zou ik zeker een keer met een urinemonster naar de huisarts gaan. Het kan ook een afscheidingsproduct uit de vagina betreffen dat eventueel onderzocht moet worden (bijv, een schimmeltje, komt erg veel voor). Toegevoegd na 3 minuten: Even opgepast : Als je urine ook zoetig ruikt, als de SODEMIETER naar de okter ; dan kan het een symptoom zijn van manifeste diabetes mellitus, de ernstigste vorm van suikerziekte. (acidose). Daar moet je NIET mee wachten tot je weet of het een zeepje of een zalfje is !! Toegevoegd na 5 minuten: zoetig = als rijp fruit. Toegevoegd na 6 minuten: (Ik wou je liever eerst even geruststellen, tot ik dit las en zelf nogal schrok. Dus toch morgen eerst even langs de dokter; al is het maar om inderdaad alsnog gerustgesteld te worden).

Mischien lijkt dat zo door schoonmaakmiddel ? zo`n verfrisser die in de wc zelf hangt bv daardoor lijkt het misschien alsof jou urine vet is

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100