Wat is een originele verrassing voor een rustig en bescheiden familielid die 40 jaar word?

Hij houdt niet van grote kado's en in het middelpunt te staan. Eigenlijk wil hij het ongemerkt voorbij laten gaan, maar we willen hem toch een beetje verrassen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Lekkere BBQ danwel een leuk uitje met het gezin naar een voor hem leuke plek, zwemmeer, museum, ...

Allemaal samen een workshop volgen met een thema dat de jarige interesseert. Dan ben je samen iets leuks aan het doen, maar omdat iedereen iets aan het leren is, ligt de aandacht niet per se bij de Jarige Job.

Je gaat misschien niet leuk vinden wat ik zeg, maar als hij het ongemerkt voorbij wil laten gaan, waarom laat je het dan niet ongemerkt voorbij gaan? Mijn man is ook zo, en hij zou het vreselijk vinden als we zoiets deden. Weet je zeker dat hij het wel leuk zou vinden? Mijn voorstel is: laat iemand eens polsen of hij het wel leuk zou vinden? Je zou bijvoorbeeld kunnen vertellen over iemand anders waar een verrassing voor werd georganiseerd en kijken hoe hij er op reageert. Denk je dat hij bescheiden is, en het stiekem wel leuk zou vinden, of zou hij zich echt vervelend voelen?

ken de interresses niet van deze persoon, maar mijn vader is ook zo, die wilde niks voor vaderdag, maar hij is helemaal gek van wielrennen, dus heb hem een "wieler-tourspecial" gekocht, bescheiden cadeau maar toch heel leuk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100