De Healgen zelftest
• Ondiepe zelftest met kort wattenstaafje
• Per stuk verpakt
• Nauwkeurigheid 98,73%
• Relatieve gevoeligheid > 97,25%
• Relatieve specificiteit: 100%
• Testresultaat in 15 minuten
• CE certificaat (TüV)
Of:
Panbio Covid-19 Ag Rapid Test (Abbott, Jena, Duitsland);
Boicredit Covid-19 Ag (RapiGEN, St. Ingbert, Duitsland);
Covid-19 Ag Respi-Strip (Coris BioConcept, Gembloux, België);
Rida Quick Sars-CoV-2 Antigeen (R-Biopharm, Darmstadt, Duitsland);
Nadal Covid-19 Ag-test (Nal von minden, Moers, Duitsland);
SARS-CoV Rapid Antigen Test (Roche-SD Biosensor, St. Ingbert, Duitsland)

Volgens Overheid geschikte zelftesten:
Green Spring SARS-CoV-2 Antigen Rapid test kit (Colloidal Gold) van Belscan Continental BV
Deepblue COVID-19 (SARS-CoV-2) Antigen Test Kit (Colloidal Gold)
Becton Dickinson BV BD Kit Rapid detection of SARS-CoV-2 van BD Life Sciences
AEnerG BV Lyher COVID-19 antigen test kit (nasal)
BD Veritor™ System for Rapid Detection of SARS-CoV-2
Roche SD Biosensor SARS-CoV-2 Rapid Antigen Nasal Test
BIOSYNEX COVID-19 Ag BSS rapid test
Acon Biotech Flowflex SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test
MP Biomedicals Rapid SARS-CoV-2 Antigen Sante-Group
Beijing Lepu Medical Technology Co., Ltd. SARSCoV-2 Antigen Rapid Test Kit (Colloidal Gold Immunochromatography) Orange Swallow

Deze informatie verandert mogelijk binnenkort na het 130e advies van het OMT. Het kabinet, GGD en RIVM bekijken nog wat er precies moet veranderen.
Zelftesten die geschikt zijn om te gebruiken, herken je aan een CE-logo op de verpakking.
SimonV