Is het gezond om een enorme hoeveelheid vaginale afscheiding te hebben?

Ik heb om de zo veel tijd ongeveer een week lang last van een abnormale hoeveelheid vaginale afscheiding. Het is doorzichtig en waterig, heeft geen vreemde geur, maar het is veel. Belachelijk veel, genoeg om in een dag een glas te vullen (heel charmant haha)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Ga eens naar je huisarts.
Ritsuka
3 jaar geleden
Dit is iets om met de huisarts te overleggen

Antwoorden (1)

Het hangt af per persoon wat normaal is, maar je kan hiervoor het beste naar de huisarts stappen.