Hoe krijg je een burn out door niks doen of werken onder niveau?

De vriend van een vlogger die ik volg, heeft een paar jaar geleden last gekregen van een burn out. Hij vlogt zelf overigens niet maar werkt voor een bedrijf waar hij zelf weinig uitdaging ervaarde. Ik dacht zelf altijd dat je een burn out kreeg door drukte in je hoofd. Hoe krijg je een burn out door niks doen of werken onder niveau?

3 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is er eentje om voor op te passen: de bore out. Hetzelfde effect als een burn out, maar dan met een andere oorzaak. En: een bore out is nog geniepiger dan een burn out. Degenen bij wie een bore-out dreigt, hebben juist een laag zelfbeeld; ze onderschatten zichzelf en zijn bang voor uitdagingen omdat ze niet willen falen.”
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook stres krijgen uit verveling, kijk maar wat er met de de kinderen die in quaraintaine hebben gezeten gebeurd