Hoe scheer je je benen en armen?

Moet je alleen een scheermesje gebruiken of ook nog scheerschuim en etc. ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Alleen BENEN btw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Armen scheren? Nog nooit van gehoord...

Het beste antwoord

Ik gebruik geen scheerschuim maar shampoo en cremespoeling. Ik was mijn haar om de dag en ik gebruik deze middelen als vervanging van scheerschuim en dat bevalt meer dan prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ladyshaver werkt beter goedkoper en hoef je maar af en toe te doen.
Onder de douche scheren kan ook. Je heb wel schuim of iets nodig. Zwitsal babyshampoo werkt ook.

Toegevoegd na 51 seconden:
Ps armen scheren zou ik niet doen dat word alleen maar meer en erger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd scheerschuim want dat is voor je huid ook wel zo lekker. Daarna goed afspoelen en even lekker bodylotion opdoen anders voelt het zo strak en trekkerig.
Zorg voor een lekker scherp mesje daar scheer je het gladst mee en dan kan je waarschijnlijk met 1 keer per week scheren je benen wel glad houden.
Amen scheren is zo gek niet hoor,als je daar erg veel haargroei hebt kan je dat rustig scheren.
Een keer per maand is wel voldoende.