Volgende week naar de uroloog, wat kan ik verwachten?

Toegevoegd na 17 seconden:
Gaan ze eerst alleen vragen stellen of gelijk me helemaal onderzoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Allemaal afhankelijk van je klachten. Natuurlijk is je eerste bezoek een intake waarbij vragen gesteld gaan en kunnen worden. Echter ook door jezelf. Dat maakt alles uiteindelijk een stuk duidelijker denk ik.
Sterkte en succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zullen wel vragen worden en uiteraard antwoorden van jouw kant en daarna zal een afspraak gemaakt worden voor een onderzoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intake, maar trek wel een schone onderbroek aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ik word wel gelijk onderzocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van jouw kwaal, kan de dokter een onderzoek willen instellen. Alleen niet diepgaand natuurlijk. Hangt af van jouw kwaal en van de gebruiken van de de uroloog.
Elke specialist gaat eerst vragen stellen. Hierna zal een onderzoek op zijn plaats zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij/zij zal je van alles vragen èn je willen onderzoeken.

Bedenk echter dat jij de baas bent over jouw lichaam.

Dus onthoud..wat jij niet wilt..gebeurt dan gewoon niet..

Als je klachten hebt, ben je trouwens beter af met het geheel..met vragen èn onderzoeken dus, want alleen dàn kan hij/zij zien wat jou scheelt.

Gr. Ton