Een wrat uitlepelen, hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het zo'n smerige benaming: een wrat 'uitlepelen'.
Brrr!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gat-vur-damme..........

Het beste antwoord

als je dit in het ziekenhuis laat doen, dan raad ik je aan om langs je huisarts te gaan. je moet namelijk via hem doorgestuurd worden naar het ziekenhuis omdat dat niet in 1 keer mag bij het ziekenhuis. je kan er ook voor kiezen om hem te laten bevriezen. dit is, naar mijn mening, efficiënter en aangenamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met bv een verdovende creme wordt dehuid rondom de wrat verdoofd. Vervolgens wordt met een scherpe 'lepel' de wrat uit de huid gewrikt. Bij grotere wratten wordt daarna de huid geschroeid