Als je op een hete zomerdag niet drinkt en je stort in, kunnen ze dan nog iets doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen probleem tenzij je gevoelige of laten zo zeggen aangetaste organen hebt. Een mens kan zo'n 3 dagen zonder water en nog langer zonder eten. Als je instort is dat vaak ook een moment opname en een signaal van je hersens dat je op moet passen en op zoek dient te gaan naar iets waar vocht in zit. Dus ze hoeven vaak niks te doen als je gezond bent en geen alcoholische consumpties naar binnen hebt lopen gieten kom je vanzelf bij met waarschijnlijk een ietwat droge mond wat dus ook een signaal is. Maar goed inderdaad wat druivensuiker opgelost in wat water en je bent heel snel weer het mannetje of vrouwtje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, je laten drinken, en iest te eten geven, druivensuiker ofzo
anneliez
13 jaar geleden
Als je aan een infuus wordt gelegd, dan kan je snel weer opknappen. Als te lang wordt gewacht met het toedienen van vocht, kan het je echter uiteindelijk ook fataal worden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ligt er aan wanneer ze je vinden.

Als het nog op tijd is, kunnen ze je vocht toedienen. Maar het kan voor een aantal organen soms al te laat zijn. Je nieren b.v.