Ik heb een korstje op mijn borst. Moet ik me daar zorgen over maken?

Hey ik ben 17 jaar en ik heb nu dus al meer dan een half jaar een korstje op mijn borst zelf vindt ik het toch eng om hier met de dokter over te hebben maar moet ik me hier dan ook zorgen over maken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Al een half jaar een korstje op dezelfde plek? Dat is onwaarschijnlijk het zou allang er af gevallen moeten zijn. Ga even naar de huisarts ipv al een halfjaar zorgen hierover.
Ritsuka
3 jaar geleden
Je loopt al een half jaar angstig rond. Ga je verder blijven leven met angst? Of ga je bellen met de huisarts zodat je zekerheid hebt?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik raad je aan wel naar de dokter te gaan. Het heeft geen zin om je een half jaar zorgen te maken. De dokter kan een eind maken aan je onzekerheid.

Antwoorden (1)

Ik raad je aan wel naar de dokter te gaan. Het heeft geen zin om je een half jaar zorgen te maken. De dokter kan een eind maken aan je onzekerheid.
Is het wel een korstje?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb ooit een wondje gehad maar ik weet niet of dat dit korstje. Hij lijkt wel gewoon op een korstje. Het is hart en krijg het der niet afgekrabbeld