Is er enig makkelijk middel om haargroei te versnellen?

Zoals vaak kammen? Werkt dat eigenlijk wel..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het voedingssupliment selenium (seleen), heeft een positieve invloed op de haargroei.
Is erg makkelijk, een maal daags een tabletje slikken.
Weinig of veel kammen, heeft denk ik geen invloed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil niet flauw zijn, maar als ik het goed begrijp stimuleert selenium de haargroei, maar helpt niet bij haaruitval. Toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begrijp je niet goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zelf niet zoveel haar (op je foto). Werkt dat selenium dan niet? Volgens mij werkt er helemaal niets tegen haaruitval of voor haargroei. Je hebt een lekkere bos haar of je hebt hem niet. Daar helpt geen selenium of wat dan ook tegen/voor. Mijn eigen haar is ook niet om over naar huis te schrijven en alles wat ik geprobeerd heb, helpt niet. Vandaar dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
selenium kan de haargroei bevorderen maar kaalheid dat genetisch bepaald is, kijk bijv naar je voorouders die ook kaal worden, daar is absoluut niets aan te doen, m.u.v. haarinplantaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kaalheid genetisch bepaald is, dacht ik ook al. Maar dat selenium de haargroei bevordert, daar twijfel ik aan. Maar het is een van de dingen die ik nog niet geprobeerd heb, dus wie weet krijg ik alsnog een een weelderige haardos ipv het karige bosje waarmee ik tot nu toe door het leven ben gegaan :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kaalheid, dun haar, kleur van je haar enz. zijn allemaal genetisch bepaald, maar ook medicijnen gebruik en zelfs stress hebben er invloed op.
Maar daar ging de vraag niet over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je gelijk in.
veel zonlicht,proteïnes,vit B en nog een reeks middeltjes(zie bijlage)
fremar
13 jaar geleden
als ik de kuren heb om mij haar weer te laten groeien draag ik t op een staartje
daar groeien bij mij de haren sneller door
misschien kun je dat ook proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graszaden op de gewenste plek uitstrooien en de plek bevochtigen.2 dagen lang wachten.De haartjes zullen groen worden.Met een potje verf van kruidvat kan je de haartjes in gewenste kleur verven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwanger worden. Tijdens de zwangerschap groeit je haar echt beduidend sneller, maar of je de bijeffecten ook wilt is een andere vraag.