Hoelang blijft straling van elektrosmog en geopathie je lichaam energetisch belasten?

Dit als de blootstelling hieraan niet meer gaande is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Z512099
3 jaar geleden
Er is geen wetenschappelijk bewijs van belasting door straling van elektrosmog of geopathie.

Antwoorden (1)

Als je erin geloofd kan je er heel lang last van hebben. Geloof je er niet in, dan is er ook niets aan de hand. Er wordt veel geld verdiend in het schemergebied van de alernaieve geneeskunde en daar door heb je ook de hetzes tegen alles wat met weer nieuwe straling te maken heeft. Bedenk, dat miljoenen mensen uren lang met hun iPhone aan het hoofd staan en nergens last van hebben; gewoon omdat ze er niet in geloven of er niet bij stilstaan. Anders is dat dan weer met de hysterie rond eerst de 4G en nu de 5G omdat het nieuw is en weer in de media wordt opgeblazen.
Wetenschappelijk is nooit schade aangetoond..
Er is dus GEEN belasting door straling van elektrosmog en geopathie.
NB: Je moet ook beseffen, dat je altijd leeft in een wereld met aardstraling en kosmische straling en dat he nooit anders is geweest
De wereldbevolking is het totaal aantal levende mensen op aarde. De Verenigde Naties (VN) schatten dat de mondiale populatie in april 2019 de 7,7 miljard haalde, met een jaarlijkse toename van 83 miljoen, zo'n 1,1%. en we zijn er nog allemaal ondanks de veronderstelde elektrosmog en geopathie.
Toegevoegd op 31 augustus 2020 07:43: tekst