Waarom propt de een en vouwt de ander... Toiletpapier?

En is hier een verschil tussen, tussen man of vrouw?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk ook eens naar de antwoorden die hier gegeven worden (vraag was reeds eerder gesteld): http://www.goeievraag.nl/vraag/propper-vouwer.8932

Het beste antwoord

Wellicht heeft het iets te maken met hoe je in het algemeen met spullen omgaat; netjes/ slordig. Net als met kleding, gereedschap etc.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige die de waarom vraag antwoord.

Andere antwoorden (6)

Volgens een onderzoek van een bekend toiletpapiermerk is er een verschil tussen man en vrouw. Vrouwen maken het toiletpapier over het algemeen tot een propje, alvorens het te gebruiken. Mannen vouwen het. Waar dit verschil door komt is niet duidelijk geworden bij het onderzoek.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Gevoelsmensen maken proppen, en denkers vouwen het netjes op.
Mee eens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik vast een denker...... ik denk het wel!
Omdat de een een ruw oppervlak prefereert over een glad oppervlak, en daarom een propje gebruikt..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vouw het altijd op
n ik ben een jongen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vouw omdat ik geen vertrouwen heb in een prop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een gevoelsmens en ik ben een vrouw en toch vouw ik..... dus ja...