Ik heb de blauwe plekje onder me nagel 2 maanden. Kan iemand me uitleggen wat dit is?

Ik heb de blauwe plekje onder me nagel 2 maanden al en ik weet niet hoe die weg gaat

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.6K
Amadea
3 jaar geleden
Is de plek in die tijd niet een beetje hoger komen te zitten?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@amadea ja eigenlijk wel
Amadea
3 jaar geleden
Goed zo, dat betekent namelijk dat het er op den duur vanzelf uit groeit. Teennagels groeien minder snel dan vingernagels. Maar er zal een dag komen dat jij de nagel bijknipt en de verkleuring daarmee voorgoed verdwijnt.

Antwoorden (1)

Ooit gestoten, waardoor er een "bloedblaar" onder de nagel is ontstaan. Deze groeit met de nagel mee en zal t.z.t. er helemaal onderuit groeien.
jc54