Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ken iemand die zegt zich nooit uit te rekken. Kan dit en heeft dit nadelige gevolgen?

Uitrekken is toch een soort van impuls die je niet kan onderdrukken? Of hebben sommige mensen die impuls niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof het vooral niet. Misschien rekt die persoon zich nooit uit in de klassieke zin (armpjes in de lucht en dan zijwaards), maar iedereen rekt wel eens een deel van zijn lichaam. Al was het maar als je half in slaap bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zeg maar tegen die persoon die je kent....
dat het ongeloofbaar is ieder mens rekt zich uit
zelfs baby's doen het als ze wakker worden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ik heb geen idee, maar het lijkt me niet dat uitrekken essentieel is... (en is ook wel te onderdrukken toch als je zou willen? maar okee, waarom zou je? :))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitrekken is voor je spieren wat zuchten voor je ademhaling is, het is een soort reset knopje van ons lichaam, het ondrukken hiervan lijkt me niet echt raadzaam maar zal op zich ook wel geen schade toebrengen wanneer je je nooit bewust uitrekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding