Ik weer niet zeker of ik wel vrienden wil zijn

Ik wil heel graag weer vrienden zijn met een oude vriend.
Soms is hij egt aardig en komt hij bij me zitten, hij had op z'n verjaardag nog een hele taart voor mij en zichzelf gekocht,
maar bij de laatste les ongeveer begint hij dan weer heel lullig te doen.
Gaat ie me uitschelden en op tafel een kleine lul tekenen met een balhaar en dan mijn naam erbij schijven dat ik gay ben.
Iemand advies?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een echte vriend laat je in je waarde, is er altijd voor je, helpt je in moeilijke tijden. Een echte vriend, is iemand die weet wie je bent en accepteert wie je bent. Het is iemand die je nooit zou laten vallen, die er altijd voor je is, gevraagd en ongevraagd. Dus, kappen met deze persoon!!!

Ja, kappen met die oude..., vriend zal ik hem niet noemen.

Ophouden met die ''vriendschap''. Je bent te goed voor zo iemand.

Waarschijnlijk zit hij ernstig met zichzelf in de knoop. Ik zou voorlopig maar afstand houden, en tegen hem zeggen dat je niet gediend bent van die wisselvalligheden, de ene keer wel leuk doen en de andere keer vervelend. Hij moet maar terug komen als hij weer ""de oude"" is (toen jij hem aardig vond).

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.Hij klinkt mij zoals je hem beschrijft erg onbetrouwbaar en volgens mij wil hij macht over je hebben door eerst aardig te doen en je dan voor gek te zetten.Niet intrappen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100