Ik weer niet zeker of ik wel vrienden wil zijn

Ik wil heel graag weer vrienden zijn met een oude vriend.
Soms is hij egt aardig en komt hij bij me zitten, hij had op z'n verjaardag nog een hele taart voor mij en zichzelf gekocht,
maar bij de laatste les ongeveer begint hij dan weer heel lullig te doen.
Gaat ie me uitschelden en op tafel een kleine lul tekenen met een balhaar en dan mijn naam erbij schijven dat ik gay ben.
Iemand advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een echte vriend laat je in je waarde, is er altijd voor je, helpt je in moeilijke tijden.
Een echte vriend, is iemand die weet wie je bent en accepteert wie je bent.
Het is iemand die je nooit zou laten vallen, die er altijd voor je is, gevraagd en ongevraagd.
Dus, kappen met deze persoon!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U heeft helemaal gelijk bedankt voor dit antwoord,
over een paar minuten zet ik het als beste antwoord ;)

Andere antwoorden (4)

Ja, kappen met die oude..., vriend zal ik hem niet noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ophouden met die ''vriendschap''. Je bent te goed voor zo iemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zit hij ernstig met zichzelf in de knoop. Ik zou voorlopig maar afstand houden, en tegen hem zeggen dat je niet gediend bent van die wisselvalligheden, de ene keer wel leuk doen en de andere keer vervelend. Hij moet maar terug komen als hij weer ""de oude"" is (toen jij hem aardig vond).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.Hij klinkt mij zoals je hem beschrijft erg onbetrouwbaar en volgens mij wil hij macht over je hebben door eerst aardig te doen en je dan voor gek te zetten.Niet intrappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil niet zeggen wie het is maar het is een soort bnnr hij heeft in een musical gespeeld en een paar keer in programma's geweest om dat opte treden en hij zong bij dat ene muziek gebeuren op de Dam dat ook op tv was.
Daardoor word hij ook egt heel snel boos, als hij me roept en ik ben er niet binnn een minuut ofzo is hij de hele dag boos,
maar ik kan wel heel erg met m laggen enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mitch, het is nergens voor nodig om te proberen publiekelijk bekend te maken over wie jij het hebt. Als je dat doet, ben je in mijn ogen niet veel beter dan hem.