#Sommige psoriasispatiënten smeren 's avonds hun hoofdhuid in met een (plantaardige) olie. Is die olie enigszins ingetrokken, dan kunt u de schilfers eenvoudig verwijderen met een speciale kam. Daarna kunt u het haar met teershampoo wassen en die even laten intrekken. Behandel de hoofdhuid een week lang iedere dag op deze manier; daarna kunt u afbouwen naar twee à drie keer per week.
# Bij beginnende psoriasisplekjes op de hoofdhuid kunt u eveneens 's nachts olie aanbrengen en die 's ochtends weer uitwassen. Een hoofdmassage met een speciale crème kan daarna zorgen voor een goede doorbloeding en ontspanning.
# Laat de haren kort knippen. Dat is makkelijker voor de behandeling van de hoofdhuid met olie.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb goede ervaringen gehoord met 'forever first', een product met als basis het sap van aloe vera, een spray. het is van forever living products en niet in de winkel te koop, maar via distributeurs