Kun je leven op alleen vitamine pillen en water?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, dat is onmogelijk. Je lichaam haalt alle benodigde energie uit: Koolhydraten Eiwitten en Vetten Vitamines zijn enkel noodzakelijk voor de chemische reacties die in het lichaam plaatsvinden. Gr. Ton

Nee dat kan niet. Je lichaam heeft ook eitwitten, energie etc nodig. Vitamies zijn een heel belangrijk, maar qua hoeveelheid klein deel van de essentiele dingen die je binnen moet krijgen.

nee dat kan niet je lichaam heeft bouwstoffen nodig die het lichaam energie geeft om het weer te verbranden en water is gezond je kan het onbeperkt drinken

volgens mij niet, lijkt me niet echt gezond... maar proberen kan altijd ;) maar als je je niet goed voelt, zou ik snel wat gaan eten... want dat is een teken dat het dus niet kan... (heel flauw)

Vitaminepillen bevatten,de naam zegt het al: Vitamines. Maar de mens leeft niet van vitamines alleen. Hij heeft ook vetten,koolhydraten,eiwitten en wat zo meer zij,nodig. Je kunt er dus wel(een klein poosje)op leven,maar nog zekerder ga je er op dood.

Je zult je verbazen hoe lang je dit kunt volhouden. Net zoals anorexia nog heel lang kan leven. Maar gezond zal je niet zijn. Evenmin als fit en helder.

Sommige vitamines zijn in water oplosbaar, maar sommige zijn in vet oplosbaar. Deze laatste zal je lichaam dus niet kunnen opnemen, hoeveel pillen je ook slikt. Daarbij zul je iets moeten eten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100