Nee, dat is onmogelijk. Je lichaam haalt alle benodigde energie uit:

Koolhydraten
Eiwitten en
Vetten

Vitamines zijn enkel noodzakelijk voor de chemische reacties die in het lichaam plaatsvinden.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee dat kan niet.
Je lichaam heeft ook eitwitten, energie etc nodig. Vitamies zijn een heel belangrijk, maar qua hoeveelheid klein deel van de essentiele dingen die je binnen moet krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet
je lichaam heeft bouwstoffen nodig die het lichaam energie geeft om het weer te verbranden
en water is gezond je kan het onbeperkt drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij niet, lijkt me niet echt gezond... maar proberen kan altijd ;)

maar als je je niet goed voelt, zou ik snel wat gaan eten... want dat is een teken dat het dus niet kan... (heel flauw)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vitaminepillen bevatten,de naam zegt het al: Vitamines. Maar de mens leeft niet van vitamines alleen. Hij heeft ook vetten,koolhydraten,eiwitten en wat zo meer zij,nodig.
Je kunt er dus wel(een klein poosje)op leven,maar nog zekerder ga je er op dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult je verbazen hoe lang je dit kunt volhouden. Net zoals anorexia nog heel lang kan leven.
Maar gezond zal je niet zijn. Evenmin als fit en helder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vitamines zijn in water oplosbaar, maar sommige zijn in vet oplosbaar. Deze laatste zal je lichaam dus niet kunnen opnemen, hoeveel pillen je ook slikt. Daarbij zul je iets moeten eten.