Is er een huisarts waarmee j online kan praten over je klachten want ik kan daar voorlopig niet heen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Erna55
3 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met je eigen huisarts. Deze kan je ook telefonisch te woord staan.
paulus811
3 jaar geleden
Idd Erna55, begrijp niet zo goed waarom bellen niet goed genoeg zou zijn.
Pieterke
3 jaar geleden
Hoezo niet naar je huisarts? Bellen kan altijd.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt hier online praten met een huisarts:
https://www.artsenzorg.nl/online-huisarts-chat
Ze kunnen je direct helpen met algemene vragen, praktische tips of persoonlijke medische klachten. Ook ‘s avonds en in het weekend.
Of via app De Dokter:
https://www.just.nl/apps-en-services/app-de-dokter
Stel je gezondheidsvraag via de chat.
Krijg binnen 1 uur antwoord van een onafhankelijke medisch deskundige.
En als het nodig is, plan je voor dezelfde of volgende dag een videochat met een dokter.
Vanzelfsprekend kun je ook je eigen huisarts gewoon bellen.
De doktersassistente die de telefoon opneemt, kan vaak al uitleg en adviezen geven. Als je de huisarts zelf wilt spreken, zorgt de assistent ervoor dat de huisarts je terugbelt.
Sommige huisartsen hebben een telefonisch spreekuur. Dat zijn vaste tijden waarop je de huisarts zelf kunt bellen om vragen te stellen en te overleggen.
Toegevoegd op 19 april 2020 09:10: bron
SimonV
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
De vraag is niet zo gesteld, maar iedereen kan contact opnemen met zijn eigen huisarts! Deze kan zijn patiënten ook telefonisch te woord staan.
SimonV
3 jaar geleden
Bedankt! Had ik reeds toegevoegd...
Antoni
3 jaar geleden
Helemaal goed.