Hooikoorts, klachten en oplossen?

Ik heb hooikoorts, en heb zere ogen/jeukende. en mijn neus zit echt zo vol, en daar word ik gek van, helpt het met je neus om er neus spray in te doen? Ik heb ook wel eens gehoord dat het niet goed is om neus spray te lang gebruiken, en aangezien ik 2 flesjes heb opgemaakt al in de winter... kan het dan kwaad om nu weer 1 te kopen voor de hooikoorts??

en met mijn ogen, helpen oogdruppels? of is er iets anders dat helpt? ik weet dat ik niet moet wrijven, maar soms zijn me ogen echt knal rood....

Toegevoegd na 14 uur:
voor de duidelijkheid, ik bedoel in de winter neusspray tegen verkoudheid, en met hooikoorts tegen allergie...

Weet jij het antwoord?

/2500

Hooikloorts Ik heb er ook vreselijk last van. Ik gebruik Aerius tabletten en Livocab neusspray. Die werken behoorlijk goed. Met oogdruppels heb ik geen ervaring, vriend van mij heeft daar goede ervaring mee. En zegt dat het helpt Dat is best appart dat je hooikoorts neusspray hebt opgemaakt in de winter. Dan heb je er helemaal geen last van. Voor de rest niet krabben jeuken of wrijven. Als het te erg word, raad ik je aan even langs de huisarts te gaan. Die kan je nog zware medicijnen meegeven. Sterkte!

Toevallig hoorde ik gisteren van iemand (ook ik heb last van hooikoorts) dat je bij een plaatselijke imker honing moet kopen en iedere dag een theelepeltje moet nemen. Deze honing zou stuifmeel bevatten van de plaatselijke bloemen en pollen en door het in kleine hoeveelheden binnen te krijgen zou het werken om het lichaam te helpen zelf het probleem op te lossen. Klonk wel aannemelijk vond ik. Ik ga binnenkort een imker in de buurt zoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100