Wat zeg je tegen een jongen met liefdesverdriet?

Ik wil hem een hart onder de riem steken > ik ken hem niet zo lang, zijn vriendin heeft het net uitgemaakt.

Toegevoegd na 2 uur:
Het is inmiddels bij meer dan de helft van de beantwoorders geïnterpreteerd :p daarom bij deze een toevoeging:

Ik ben niet van plan om iets met hem te beginnen, evenmin als hij dat bij mij van plan is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou zoiets zeggen: Het leven heeft een doel. Het doel is niet het einddoel maar de reis is het doel. De reis bestaat uit verschillende hoofdstukken. Waarom vallen mensen, om te leren hoe ze weer op moeten staan. En zolang je er niet dood aan gaat, maakt het je sterker. Ook al is de pijn nu nog zo groot, na regen komt zonneschijn. Koester de fijne herinneringen en zoek nu lekker veel leuke afleiding en stop wat tijd in je zelf. Elk nadeel heeft ze voordeel. dus maak er het beste van en je staat er niet alleen voor. Je ouders houden van je, je familie, je hebt fantastische vrienden en ik geef om je. Als je ooit een maatje nodig hebt of je ei kwijt wilt dan hoef je niet ver te zoeken en je weet me te vinden. Kop op, laten we naar Amsterdam gaan en ons bezatten..

Bronnen:
Bij mij hielp het haha

Wil je met me uit? Toegevoegd na 3 minuten: Okee nu even serieus. Ik denk dat je hem er het beste op kan wijzen dat er nog genoeg andere meisjes zijn. Veel persoonlijker zou ik het gesprek niet maken aangezien je hem nog niet zo lang kent. Ik weet niet of je een potentiële partner in hem ziet maar je kan het moment wel een beetje gebruiken om hem wat beter te leren kennen. Ik doe maar een suggestie. Die extra uitlaatklep (namelijk iemand om tegenaan te praten) kan hij vast gebruiken.

Dooddoenertjes als "geen hand vol maar een land vol''werken niet.Leef met hem mee en laat hem even zijn liefdesverdriet beleven.Het zal vanzelf wel minder worden want de tijd heelt(bijna)alle wonden.

Ga iets leuks doen, waar een jongen van opvrolijkt. Zoals pizza eten of naar voetbal kijken, wedded dat ie daar van opvrolijkt!

Dat hij zich eens probeert voor te stellen hoe zijn vriendin er over vijftig jaar zal uitzien.

wat je zegt? Niks!! het doet al pijn genoeg op moment het heeft dan ook geen zin om oude herrineringen op te halen! zoek een afleiding met hem! ga leuke dingen doen samen, bios samen of ergens een ijsje nemen en een leuk gesprek beginnen niet over het verleden maar over de toekomst!

Ik heb er enkele voor je neergeschreven: 1 Wellicht is zij jou niet waard, jongen. 2 Waarschijnlijk moet de ware nog op je weg komen. 3 Ik weet wat jij nu doormaakt, ik heb 't ook meegemaakt. Kies maar uit! Gr. Ton

mijn oma zei altijd: 'voor disse een frisse' samen op zoek gaan naar die 'frisse' helpt misschien nog beter, en wie weet vinden jullie elkaar :)

Dat is lief van je ! Maar zo eenvoudig is het niet . Liefdesverdriet kan erger dan pijn zijn ( uit eigen ervaring ). Er bestaan geen pilletjes voor , en het zal moeten slijten , en is per persoon verschillend . Praten kan de pijn verzachten natuurlijk ! Maar misschien ben jij zelf wel de oplossing ! ( wat ik een beetje uit de into proef ) Beide veel succes gewenst .

komt wel goed hoor er zijn meer meisjes als kerktorens

Ga het van je afschrijven,dat lucht op!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100