Ik begreep wel eens dat er een energy bestond die minder slecht was dan anderen, klopt het dat dit go fast is?

Is dit ook zo?

Picture for question
4 jaar geleden
2K
Amadea
4 jaar geleden
Inhoud ervan: koolzuurhoudend water, sucrose, vit B3, Vit B6, vit B12, pantotheenzuur, taurine, ribose, cafeïne, ginseng-extract, guarana-extract, ginkgo-extract, inositol, mariadistel kruidenextract, citroenzuur, natuurlijke en kunstmatige smaak, honing, natriumcitraat. Er staat niet bij hoeveel cafeïne erin zit, maar de "gezondere toevoegingen" zullen wellicht iets uitmaken in vergelijking met andere energiedrank. Maar je kunt hoe dan ook beter puur water drinken, dat geeft de gezondste energie. Want in dat blikje zit toch als tweede ingrediënt suiker, dus heel veel.
Ritsuka
4 jaar geleden
Als je extra energie op een dag wil, zorg dan dat je voldoende slaapt, en neem een bakje koffie als het nodig is.

Antwoorden (1)

Go Fast is een energie drank die gemaakt is uit een kruiden mix. Zo bevat Go Fast australische honing, taurine, ginseng, gingko biloba, vit B12,B2,B3,B6 en B12 alsook guarana en Caffeine. Go Fast bevat geen bewaarmiddelen.Levert een langdurige 'energy boost' zonder de zogenaamde sugar crashGo Fast is 100% plantaardig en bevat geen conserveringsmiddelen.
Net als RedBull bevat GoFast de ECODRUG taurine en daarbij ook nog de ECODRUG Guaraná. Deze Guaraná zorgt ervoor, dat je na het drinken weer snel dorst hebt. Bovendin is het levensgevaarlijk voor mensen die bloedverdunners gebruiken.
Drie of meer blikjes energiedrank zijn sowieso gevaarlijk door de hoge dosering van de genoemde ecodrugs.
Als je dus wilt kiezen kies je tussen twee energiedrankjes die je eigenlijk niet zou moeten gebruiken als je voldoende en goed eet en sport.