wat te doen als je kadootje bent vergeten te halen en het morgen verjaardagfeest is?

tips? ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

- Print een zelfgemaakte cadeaubon uit.
- Ga morgenvroeg een cadeautje halen in een stad waar het koopzondag is (http://www.koopzondagen.net/)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) cadeautje KOPEN wijsneus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ga lekker slapen dan en koop morgen gewoon wat leuks :-)

Andere antwoorden (15)

Zelf op de computer een leuke kaart maken met daarin of daarop de tekst, dat je cadeautje in aantocht is, maar nog niet is gearriveerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pinnen & een veldboeket plukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koopzondag,
zie voor koopzondagen morgen :

http://www.koopzondagen.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld, altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel supermarkten zijn tegenwoordig ook op zondag open, misschien ook wel eentje in jouw omgeving. Stel een leuk pakketje samen. Iets lekkers te snoepen, een lekker sapje/drankje, een tijdschrift, verpak het gezellig bij elkaar en tadaa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld is natuurlijk de makkelijkste oplossing. Wel een beetje saai, maar daar kun je iets aan doen. In onderstaande link staan verschillende originele manieren om geld te geven. Zelf vind ik de geldcactus altijd erg leuk. Er bestaan veel varianten op. Je hebt wel een komkommer nodig...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staan echt leuke dingen! Ik vind dat biertje erg leuk! +
Hoe laat begint het feest? Als dat laat in de middag of 's avonds is, kun je nog een stad/gebied bereiken waar het iedere week koopzondag is.

Voor een volwassene ook een optie: een fles wijn van de dichtsbijzijnde Albert Heijn die zondag al vroeg open is. Ze hebben er best goede flessen tussen staan.

Als je geen wijn uit je hoofd kent die goed is, dan kun je op het bordje bij het schap zien of Harold Hamersma (Wijnalmanak) of Nicolaas Kleij (Superwijngids) hem goed vinden. Ga dan voor een niet te goedkope wijn met drie sterren (volgens Hamersma) of één met het predicaat 'omfietswijn' (een fietsicoontje, Kleij), dan weet je zeker dat je geen flater slaat met bijzonder dure azijn.

De AH verkoopt trouwens ook van die keurige papieren cadeauzakjes voor wijn, die liggen vaak tussen de wijnen helemaal onderin het schap. Nietje erdoor, eventueel een lintje eraan, en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, ik dacht dat jij als 100-jarige wel een flesje wijn kon kopen zonder om je ID gevraagd te worden...
Koopzondagen bevinden zich niet altijd op een acceptabele reisafstand...

Heb je toevallig satéprikkers in huis? Ga dan morgen naar de dichtstbijzijnde benzinepomp en koop 2-3 zakken snoepmix. Prik een stuk of 30-40 verschillende snoepjes op een satéprikker en bind deze "snoepbloemen" tot een mooi boeket. Leuk papiertje eromheen en je hebt een origineel cadeau! Eventueel kun je er een envelop met inhoud bij doen, voor het geval je een duurder cadeau in gedachten had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop maar iets leuks op een benzinestation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. geef iets van jezelf.
2. maak iets leuks.
3. geef geld.
4. geef snoep.
5. nodig hij/zij uit voor een dagje naar een atractiepark.
6. organiseer iets voor de persoon.
7. vertel dat je geen cadeau hebt maar dat je het cadeau later zult geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitstellen je kado
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn plekken waar het zondag koopzondag is, dan is op te zoeken via internet.

Er zijn zo wie zo supermarkten open waar je kaartje bloemetje ed. kunt kopen.

Maar wat je ook kunt doen is, bij een pomp een magazine halen en een leuke kaart maken waarop je diegene een half jaar abonnement aanbiedt op een favoriet magazine, zo'n kun je nu online afsluiten!

Ook kun je naar een sauna in de buurt gaan en een kadobon (sauna dag) kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
zo'n abonnement kun je nu online afsluiten was eigenlijk mijn zin... (moet je wel voor dat het half jaar om is, weer opzeggen (in je agenda zetten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak jezelf leuk in!Het belangrijkste is toch dat jij er bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan tegenwoordig bij allerlij benzine pomps wel wat leuks vinde !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kaart met daarop " we gaan een keer lekker uit eten" of een dagje dierentuin/ pretpark. Of je geeft de Ikea gids en jullie gaan samen winkelen.