Wat zijn deze bultjes op mijn been?

Sinds een week of 2/3 zitten deze bultjes op mijn been heb er geen last van en het jeukt niet alleen ik zoe het wel goed als ik bvb aan het omkleden ben en ik stoor me er echt aan vooral omdat ik niet weet wat het is of wat het kan zijn iemand enig idee wat het kan zijn

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.9K
Pieterke
4 jaar geleden
Ga er even mee naar de dokter die kan dat beter en gemakkelijker beoordelen dan wij hier.
Ritsuka
4 jaar geleden
Lijken ingegroeide haartjes, recent geschoren?

Antwoorden (1)

Ziet eruit als insectenbeten. Misschien vlooien, bedwantsen etc. Zou er even mee naar de dokter gaan.