Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom laat ik me zo frustreren door vervelende mensen (lees: teamcoach), terwijl ik me voorneem om dat niet meer te doen?

Het kost alleen maar energie en levert mij niks op. Die man zal toch niet veranderen denk ik.

Toegevoegd na 7 uur:
Ik vind hem een gemene rotzak.

13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het zit, denk ik, in je aard. Probeer te relativeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je met teamcoach iemand van je werk bedoeld, maar juist het feit dat je je zelf verplicht om je niet te irriteren aan iemand, frustreert je.
Accepteer dat er nou eenmaal vervelenden mensen zijn, of mensen die jou niet liggen.
Laat de irritatie toe, denk er even over na, en ga verder met je leven.
Je kunt iemand toch niet veranderen.

Als je je eenmaal ergert aan iemand gaat dat meestal toch niet meer over, dus accepteer het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens de man/vrouw gewoon innerlijk uit te lachen als je voelt dat je ergens begint te 'koken'

Als je daarbij dan ook nog denkt.."Ach voor die mens is dit het enige dat telt in zijn/haar leven. Hij/zij weet gewoon niet beter" krijg je wellicht eerder medelijden met hem/haar dan dat het jou frustreert.

Gewoon je eigen koers blijven varen en daarnaast vriendelijk tegen hem/haar blijven lachen..dan zijn de frustraties straks voor hem/haar.

Dus laat je niet kisten..niet meer!

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding