Ja,ze slaap eerder in,maar je wordt er eerder wakker mee,je moet warme melk drinken 100 keer beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Die warme melk heb jij denk ik ook niet op... gezien het tijdstip.
Bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,maar ik slaap van 5 tot 12 elke dag,dus om half 12 neem ik melk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je nu aan het werk dan, barca?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Cindy,ik werk altijd van 3 uur tot 1 uur s'nachts bij remeha mag niet overdag werken van de dokter,omdat ik een extreem nachtmens ben,vroeger viel ik constant flauw van vermoeidheid in de dagdienst
Snuffel
13 jaar geleden
Wat is remeha?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow bizar, wel makkelijk soms met jetlags lijkt me.. Of juist niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms wel Pimstyle,lig er aan de omstandigheden snuffel,bijna iedereen heeft een cv ketel van remeha thuis,circa 60%
Snuffel
13 jaar geleden
aha.
Je slaapt wel eerder in. Maar je slaapt veel lichter de rest van de nacht, dus je wordt snel wakker en 's ochtends zul je niet uitgerust zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus for jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt weer!
Nee hoor!
Als je maar genoeg drinkt!
Dan slaap je als een roosje;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer alleen, dat je zo brak wakker wordt van die kerel die je onverwacht met z'n houten hamer K.O. slaat....
Heb je trouwens niet be-mind, die stond er al.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, de minnen komen ineens wel heel hard..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach maakt niet uit..
Je slaapt goed in als je genoeg alcohol op hebt!
Over de gevolgen word geen vraag gesteld;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je maar niet hoeft te kotsen....
Alcohol functioneert als een pepmiddel en daardoor kun je er niet goed van slapen. Als je erg veel drinkt kun je wel slapen, maar dan is het meer een geval van "out" zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee, volgens de eerste 4 antwoorden deug ik niet,
melk helpt bij mij niks. en drank weer wel. daar ga ik me rustig en ontspannener van voelen, en dan val ik in slaap tegen mijn vriend aan, op de bank, van licht slapen heb ik ook geen last. ik slaap dan juist vast en voel me wat zwaarder. voordeel van iets eerder wakker worden is dat ik me dan is een keer niet weer verslaap. en als je boven de ong. 20 jaar bent is het gezond dagelijks een wijntje te drinken. maar sterke drank is wel ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol lijkt een goed inslaapmiddel. Als je alcohol gebruikt om makkelijker in te kunnen slapen, dan heb je daar steeds meer alcohol voor nodig.

De kwaliteit van de slaap is minder goed als je alcohol gedronken hebt voor het slapen gaan. De verwerkingsprocessen in je hersenen functioneren slechter. Je slaapt minder diep en je wordt minder uitgerust wakker.

Als je wakker wordt zonder dat je alcohol gedronken hebt, dan word je frisser en uitgeruster wakker. Het opstaan gaat meestal makkelijker als je zonder alcohol bent gaan slapen.

Veel mensen slapen wel voldoende maar niet effectief. Doordat ze niet ontspannen zijn, komen ze niet echt tot rust. Ook eten, koffie en alcohol drinken voor het slapen gaan kunnen van invloed zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt al helemaal van de drank af.Drink je bier (hop is slaapverwekkend) en hou je de hoeveelheid laag, dan slaap je als een roos.