Als je verder dan 3 meter staart, zijn je ogen in rusttoestand. Al je spieren in je ogen zijn dan ontspannen, dus dat geeft het lekkeren gevoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

omdat je dan even afwezig bent en geen zorgen hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dan even je verstand op nul en je blik op oneindig gaat.
13 jaar geleden
Je ontspant, geeft je geest rust.Erg lekker idd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedachteloos. Een ultieme vorm van mediteren.

Even geen zorgen meer, geen verplichtingen. Eindelijk even rust.

Hetzelfde gevoel als men na een lange vermoeide dag thuis komt en op de bank gaat zitten. Hehe, nu even niets. Eindelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort pauze voor je hersens.