Hoelang duurt het voordat je uitslag van bloedprikken voor vitaminen via post of mail er is?

Ik heb bloed geprikt ik heb gebeld maar nog niks via post of mail gehad wanneer komt dat? Aan de telefoon hoorde ik dat vitamine oké waren.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K
Pieterke
4 jaar geleden
Normaal krijgt je huisarts de uitslagen en dan neemt hij of zij contact met je op of moet je hen zelf bellen. Je krijgt dan geen uitslagen per mail of post.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oké bedankt.
Pieterke
4 jaar geleden
Graag gedaan!
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat krijg je volgens mij nooit in post of mail. Bij mijn huisarts kon ik online inloggen en het rapport inzien in de patiëntenportal. Het verschilt per praktijk wat ze gebruiken.

Antwoorden (1)

Normaal gesproken als je naar ziekenhuis gaat via huisarts heb je uitslag binnen 3 dagen. Dan kun je bellen voor de uitslag