Hoe vind ik een persoon terug waarvan ik alleen een voornaam, studeerstad en ongeveer studier richting van weet?

In januari 2010 leerde ik een zwitserse vrouw kennen in zwitserland. Zij was destijds 24 studeerde iets met biologie in zurich, heeft blond haar en is slank en denk iets van 1,78m. Ik weet haar voornaam maar weet niet precies hoe je dat spelt. Ik zou graag opnieuw met haar in contact komen maar wieowie.nl, facebook, google en meer dingen heeft geen resultaat opgeleverd. Hoe kan je iemand zo weer terug vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (5)

Kontakt opnemen met de universiteit?? Ongetwijfeld dat die een site heeft met een gastenboek waarop je jouw vraag kunt stellen. Wanneer ze dit zelf niet leest wellicht dat bekenden van haar dit wel doen. Succes met de zoektocht(je kunt er natuurlijk ook zelf naar toen gaan gelijk een leuke vakantie:)

Toegevoegd na 21 minuten:
Of een oproep plaatsten op Marktplaats?? Je weet maar nooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haar in een bar/restaurant oid hebt leren kennen, zou je daarmee contact op kunnen nemen. Misschien is ze een bekende daar.

Je kan ook een oproep plaatsen in zwitserse of lokale zuricher media. Probeer uit te vinden wat zwitserse tegenhangers zijn voor marktplaats/wieowie/facebook/hyves etc. en zoek daar. Gebruik www.google.ch om te zoeken binnen zwitserse sites.

Gebruik vrienden die je daar hebt om je te helpen. Zij kennen de weg daar vast beter.

En zoals in een andere post al gezegd, begin bij de studie. Zoveel biologie studies zullen er niet zijn in Zurich.

Misschien kan je haar vinden op grond van andere zaken die jullie besproken hebben, zoals hobbies, familie, prijzen die ze gewonnen heeft (of met haar huisdier bij wijze van spreke), sporten, verenigingen, etc.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Linked-in of Facebook kan je verassend makkelijk mensen terug vinden.

Als de kans groot is dat ze de wetenschap in gedoken is, kan je scholar.google.com gebruiken om te kijken of ze gepubliceerd heeft. Op elke wetenschappelijke publicatie staat een contact adres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op marktplaats onder 'contact' een oproep plaatsen, ook anoniem.