Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat als ik mijn spieren aan span in mijn arm of been da ik kramp krijg ?

als ik m'n spieren in mijn armen of benen op een speciale manier aanspan dan krijg ik kramp en da doet pijn, weet iemand hoe dit kan ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

zuurstof gebrek. denk ik in eerste instantie. maar als je je spieren op een verkeerde manier aan spant dan rek je ze net iets te ver uit en dat geeft die pijn die aan voelt als kramp. auw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is totaal afhankelijk van welke manier van aanspannen. Is het kramp of meer een soort van spierpijn gevoel? Is het in een uiterste stand van je gewricht of niet? Heb je het vaker of slechts bij uitzondering? Ben je een sporter of juist niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zogenaamde spierspoeltjes die de spierspanning registreren genereren een reflex als een spier te snel wordt uitgereikt. gevolg kramp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing