waarom dragen dierenartsen zelden tot nooit handschoenen terwijl ze dieren op de meest Onhygiënische plaatsen beroeren

de ernst van schadelijke bacterien mag bekend zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

De huid vormt een ondoordringbare barrière voor bacteriën.
Tenzij je een wondje hebt.
13 jaar geleden
bacterien dringen inderdaad niet makkelijk de huid door. Daarbij komt dat bij het vaccineren of onderzoeken handschoenen gewoon niet handig zijn EN je gevole beperken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dierenarts is een mensensoort die geheel resistent is, niet-resistente dierenartsen zijn in het verleden allang weggeselecteerd volgens de wet van Darwin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
+1 voor de lach.
Survival of the fittest vetenarian!
Mijn dierenarts (nou ja, die van mijn huisdieren dan he) draagt altijd handschoenen.