Zijn er laserbehandelingen voor gecombineerd dichtbij en veraf kijken?

of is de technologie nog niet zover.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Enkele jaren geleden zijn mijn ogen gelaserd. Tot die tijd had ik een bril voor veraf met leesgedeeltes erin. Na het laseren hoef ik alleen nog maar een leesbril te gebruiken. Ieder jaar moet ik voor controle naar de kliniek waar mijn ogen behandeld zijn en ieder jaar vraag ik weer of er al iets is voor dichtbij, maar helaas nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Antwoord 38,

Ik weet niet of het een alternatief voor je is, maar er zijn wel lenzen waarbij dit mogelijk is !?