Hoe kan het dat Ik gekneusde ribben heb zonder blauwe plekken?

Ik heb een paar trappen gehad en heb gekneusde ribben maar geen blauwe plekken. Terwijl zo'n zelfde trap een giga, bijna zwart paarse, bloeduitstorting veroorzaakte op mijn bovenbeen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (2)

Voor een bloeduitstorting zullen bloedvaten moeten zijn beschadigd. In de beenspieren zitten veel meer en grotere bloedvaten dan op de ribbenkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn inwendige kneuzingen op een plaats waar weinig bloedvaten zitten, maar daarom niet minder erg, ik zou de traumeel op smeren , het halveert de geneestijd.
Eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ ed waarschijnlijk zoiets als vallen en stotengel met arnica, ik ga erachter aan thnx!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja er zit arnica in en goudsbloem en smeerwortel en nog wat andere kruiden. het mooie van dit spul is, als je het op de juiste plek smeert, krijg je een heftige reactie, alsof het heel koud is, dan heb je het juiste middel en de juiste plek! Hoor ik het nog van je?