ik kon mijn enkel altijd knakken als ik het beweeg maar nu harder. moet ik het controleren?

ik kan mijn hele leven al mijn enkel knakken maar sinds kort als ik weer een cirkel beweging maak met mijn enkel knakt mijn enkel veel harder. moet ik het laten controleren?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk wordt je kraakbeen in je enkel iets minder soepel en is het geluid daarom harder. Als het pijn gaat doen, stop er mee. Als het na een week nog pijn doet bel even de huisarts. Het kan ook dat je de beweging net iets anders maakt of dat er iets vast zit dat constant weer losschiet, als dat er is is dat knakken miss wel goed.