Is een Shisha pen gevaarlijk?

Ik wil al een tijdje een Shisha pen uitproberen, maar nu weet ik niet of het wel zo handig is of niet. Één keer kan geen kwaad toch?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Er zijn shisha-pennen, en andere elektronische sigaretten, te koop met en zonder nicotine. Dat de versie met nicotine in elk geval niet goed is voor de gezondheid mag duidelijk zijn. Hoe dit zit met de elektronische sigaretten zonder nicotine is nog niet bekend. Omdat deze nog niet zo lang bestaan, is hier geen onderzoek naar gedaan. Wel is bekend dat een van de stoffen in de shisha-pen, propyleenglycol – wat ook in sigaretten zit, de ogen en luchtwegen irriteert en mogelijk kankerverwekkend is.
fremar