Ik heb vaak (last!) van erectie. Kan ik hier wat aan doen?

Het komt nogal (te) vaak voor op de meest ongelegen momenten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent nog een klein jongetje gewoon wachten tot je 20 bent en dan heb je er meer controle over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een reactie omdat ik bepaald geen expert ben: masturbeer je wel eens? Heb je ook last van erecties als je kortgeleden bent klaargekomen?

Het beste antwoord

HOE KAN IK SPONTANE ERECTIES BEDWINGEN?:

Aangezien er geen seksuele prikkelling van de geest (verbeelding, fantasie) of de zintuigen (aanrakingen, masturbatie) aan de oorsprong ligt van deze erectie, kan je deze dus ook niet bedwingen of vermijden.

Als je een spontane erectie hebt en je ervaart dit als vervelend of schaamtelijk, dan kan je je best niet teveel fixeren op de erectie zelf. Je kan je beter op iets anders concentreren waardoor de erectie (sneller) verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor,een steenkoude douche doet wonderen in zo'n geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je begrijpt toch zelf wel dat als je voor een klas staat of in de bus ofzo je niet de kraan kan aanzetten?
Denk aan je schoonmoeder, gaat hij vanzelf hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te strakke kleding dragen. Niet dat je daar minder erecties van krijgt, alhoewel, misschien schuurt het iets te veel.. Het valt in ieder geval minder op en dus heb je er minder last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan niet anders zeggen dan: Welkom bij het mannelijke ras.

Het gebeurd bij veel, heel veel mannen. Het kan ook komen door diverse oorzaken sommige kan je zien, sommige niet.

Wat eigenlijk de meeste mannen doen: de kunst van het verbloemen dat je een erectie hebt (verstoppen) of proberen er niet aan te denken (hoewel dit soms erg lastig is).

Je kan eventueel ook proberen om wat losser zittende kleding te dragen, welke niet veel wrijvingsstimulans geven.

Maar vergeet niet, er zijn waarschijnlijk vele mannen in je buurt die hetzelfde hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op jouw leeftijd is dat heel normaal. Aan andere dingen denken (afleiding) en evt. 'de knuppel' naar boven leggen, zodat het bloed er eerder uitstroomt.