Als je wordt bedreigd en 'verplicht' bent je geld af te geven oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tweede kerstdag bij je schoonmoeder op bezoek moeten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahaha!!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij klopt dit helemaal! Voor mijn man natuurlijk niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, klopt niet. Je schoonmoeder moet je dankbaar zijn, want dankzij haar heb jij nu een hele leuke relatie vol liefde (toch?).
Dus toch een positieve kant!
Van fiscale verplichtingen bijvoorbeeld! Daarvan voel je je meestal aangeslagen..!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Identificeren van je verongelukte kind.
Diens studentenhuisje leegruimen, bank- en andere zaken afwikkelen. Abonnementen opzeggen, rekeningen opheffen, enzovoort.
Sommigen zullen zeggen, " helpt bij de verwerking " , maar een liefhebbende ouder verwerkt het nooit, wanneer het kind eerder dan hij/zij het leven nodeloos laat.
De scherpste randjes slijten.
Maar dat is mijns inziens niet te danken aan de genoemde , intrieste, pijnlijke verplichtingen. Die hebben de pijn slechts verergerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verplichtingen vind ik tevoren vrijwel altijd vervelend, daar zit een negatieve lading aan.
Maar soms is de afloop, als je aan een verplichting hebt voldaan, wel positief. Al is het alleen maar, dat je blij bent er vanaf te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat aan al het negatieve wel iets positiefs zit.
Soms kan het alleen erg lang duren voordat je het positieve ontdekt, maar het is er wel.
Dus aan elke verplichting zit wel iets positiefs voor iemand of iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alimentatie betalen aan je ex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
belasting formulieren invullen