is appel azijn inderdaad geschikt voor het afvallen ? zo ja, hoe moet het gebruikt worden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Nee, je moet je voeding en beweging aanpassen.
Lees de artikelen op www.fit.nl eens, en maak een account aan op het forum voor advies over voeding en sport.

Antwoorden (1)

Nee, appelazijn zorgt er alleen maar voor dat je tanden te veel zuur krijgen, dus wel eens vol gaten kunnen vallen.
Wat zou die azijn moeten doen volgens jou? vet afbreken? Je hebt al zuur in je lijf, namelijk maagzuur, dat al sterker is dan die appelazijn. De appelazijn verdwijnt dus in het grote maagzuurbad en doet verder niets. Afvallen doe je door meer energie te gebruiken dan je binnenkrijgt, dus meer bewegen minder eten.
En nog even iets om over n te denken: denk jij ook niet dat als het echt zo makkelijk zou zijn met een paar slokken azijn per dag afvallen, er geen dikke mensen meer zouden zijn?
Een middagje in de stad rondlopen leert je wel anders.
anneliez