is het mogelijk dat je steken kan hebben in je vagina? (zie extra uitleg)?

ik heb zo nu en dan last van mijn vagina, dan doet ie pijn en soms krijg ik er zelfs steken in. ik heb dit al van jongs af aan en ik heb er zoon beetje mee leren leven zou je kunnen zeggen. maar ik vraag me nu echt af of het normaal is.
ik ben nu bijna 14.
en natuurlijk een meisje:P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K
jc54
12 jaar geleden
Je bent nu bijna 14 en in je profiel ben je 17. Wat klopt er niet?

Het beste antwoord

Elke vrouw heeft dat, een echte verklaring is er niet voor te bedenken, behalve dat het zenuwpijn is. en het hoeft niet eens in je vagina te zitten maar er naast, maar dan lijkt alsof het je vagina is.
Het is natuurlijk een zenuwrijk gebied.

Als je je zorgen maakt gewoon even naar de dokter. die kan je dan door verwijzen naar een gynaecoloog die dan even een kijkje kan nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, superbedankt! blij om te horen dat ik niet de enige ben. ik dacht echt dat ik de enige was op de wereld met dit probleem. dankje, dankje, dankje 1000x dankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal straks je vraag als beste antwoord doen, dat is wel zo eerlijk. maar het kan nu nog niet;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das lief van je, maar het belangrijkste is dat je weet waar het vandaan komt. Het is een belangrijk gedeelte van je lichaam maar ook een heel sterk gedeelte, maar als je denkt dat iets niet in orde is moet je echt naar de dokter onthoud dat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OMG, dan ben ik zeker geen echte vrouw want ik heb daar geen steken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En sommige vrouwen hebben hele erge stemmingswisselingen...( zoals martine74 hierboven.)
Waarschijnlijk heb je ze wel gehad, maar heb je er geen aandacht aan geschonken.
Niet zo overdreven reageren schat. Aan hysterie heeft niemand iets.

Andere antwoorden (1)

Als het niet mogelijk zou zijn, dan zou jij het ook niet hebben. Dus om antwoord op jou vraag te geven, ja dat is mogelijk.

De vraag of er iets mis is of dat het gevaarlijk is, dat kan je huisarts bepalen. Ik snap dat het eng is om er naar toe te gaan met zo een klacht, maar het is niets om je voor te schamen. De huisarts krijgt dagelijks meerdere malen te maken met dit soort klachten.