is het mogelijk dat je steken kan hebben in je vagina? (zie extra uitleg)?

ik heb zo nu en dan last van mijn vagina, dan doet ie pijn en soms krijg ik er zelfs steken in. ik heb dit al van jongs af aan en ik heb er zoon beetje mee leren leven zou je kunnen zeggen. maar ik vraag me nu echt af of het normaal is.
ik ben nu bijna 14.
en natuurlijk een meisje:P

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Elke vrouw heeft dat, een echte verklaring is er niet voor te bedenken, behalve dat het zenuwpijn is. en het hoeft niet eens in je vagina te zitten maar er naast, maar dan lijkt alsof het je vagina is. Het is natuurlijk een zenuwrijk gebied. Als je je zorgen maakt gewoon even naar de dokter. die kan je dan door verwijzen naar een gynaecoloog die dan even een kijkje kan nemen.

Als het niet mogelijk zou zijn, dan zou jij het ook niet hebben. Dus om antwoord op jou vraag te geven, ja dat is mogelijk. De vraag of er iets mis is of dat het gevaarlijk is, dat kan je huisarts bepalen. Ik snap dat het eng is om er naar toe te gaan met zo een klacht, maar het is niets om je voor te schamen. De huisarts krijgt dagelijks meerdere malen te maken met dit soort klachten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100