is er een drug die je wangen doet opzwellen ?

Zonet kwam er een "junk" naar me toe voor een kleine bijdrage, hij zag er niet uit als een junk tanden gezond bril op haar in de plooi jaar of 60 beetje de economie leraar van de havo vroeg om een euro voor de trein hij probeert bluijkbaar al een week of 2 met de trein te gaan, zijn verhaaltje klopt dus niet het enige dat opviel was een grimas als de plaaggeest van bassie en adriaan. Is er een drug oid die dat veroorzaakt? Of zou deze man gewoon op deze manier een extra centje meepikken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prednison zou zeker kunnen, en medicijnen en drugs liggen vaak dicht bij elkaar.

Het beste antwoord

Alcoholisten kunnen een opgezwollen hoofd krijgen. Komt doordat ze enorm veel calorieën binnenkrijgen door de alcoholinname.

Drugs doen de gebruiker over het algemeen sterk vermageren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien is zijn drug wel pruimtabak. Daar zwellen je angen behoorlijk van op.

Toegevoegd na 51 seconden:
Angen moet natuurlijk Wangen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij stelt vast dat ie een junk is, wat hij natuurlijk helemaal niet hoeft te zijn. Je hebt ook mensen met weining geld. En misschien heeft hij van zichzelf al wat bollere wangen. Trek dus niet te snel je conclusies..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Zonet kwam er een junk naar me toe'. Deze conclussie baseer je simpel op het feit dat jou een kleine bijdrage wordt gevraagd. Dat noemen we ook wel 'vooroordeel'.

Wie weet is de goede man beroofd, en probeert hij wat centen bijelkaar te bedelen om toch nog thuis te komen vandaag.

Bolle wangen krijg je niet van drugsgebruik.
Heb je hem gevraagd waarom hij om geld komt vragen?
Heb je een gesprekje met hem gevoerd om erachter te komen wat er aan de hand is?

Probeer wat minder snel je oordeel klaar te hebben en verdiep je wat vaker in anderen, al ken je ze niet, schrik je ervan of komen stellen ze je een vraag die je niet gewend bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een reactie, geen antwoord. Het is fijner als je die gewoon bij de reacties zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel degelijk geantwoord op de vraag: bolle wangen krijg je niet van drugsgebruik. Daarnaast heb ik nog het een en ander toegevoegd. Dat gebeurd bij 9 van de 10 vragen op gv, en houdt de site juist leuk en interessant. Niet zo zeuren hoor!
Hij is nog niet zover ""heen"" dat zijn tanden zijn uitgevallen en zijn wangen hol zijn geworden.
Dat komt nog wel.
Vreselijk eigenlijk als je erover denkt.