hoe kan ik sneller groeien

ik heb een vraag je hoe kan ik sneller groeien ik ben nu 15 een ik ben maar 1.55 hoe kan ik in paar manden tijd ineens een pak groter worden zonder een operatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Meer schoppen onder je kont krijgen :-)

Toegevoegd na 51 seconden:
nee serieus, je moet toch echt even geduld hebben. De groei kun je niet bevorderen. Hooguit kun je je optisch langer maken door hakken te dragen (als je v bent)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha nee ik ben ne gast he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan niet nee, maar echt, dan blijft alleen het geduld hebben over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok maar dat heb ik niet haha lol
Begin niet aan hormonen of zo, dat is de grootste troep zolang de arts het niet voorschrijft. En om verder te groeien, moet je de tijd nemen, je kan groeien tot je 21 ste. Heb geduld en accepteer je lengte, niet iedereen kan 2 meter worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als tip geef ik je om niet te roken, want dat heeft een negatieve invloed op je lengtegroei. Dat roken zeer slecht is voor de gezondheid is algemeen bekend. Dat roken op jonge leeftijd de groei mogelijk remt, is echter nieuw en blijkt uit het feit dat rokende jongens gemiddeld beduidend kleiner blijken dan niet-rokers.
Amadea
13 jaar geleden
Er zijn geen middelen om je te laten groeien. Er zijn wel middelen die je groei stoppen of sterk verminderen. Als je op groeit komen er een hoop hormonen vrij. Die maken dat je lichaam volwassen begint te worden. De groei wordt hierdoor geremd. Je arts kan je helpen dat je lichaam daarmee, tijdelijk, stopt