Ja, dat kan.
Als je wilt overstappen naar een ander ziekenhuis kan je beter eerst bij de zorgverzekering informeren of deze ook vergoed wordt.
Wil je bij het huidige ziekenhuis liever een andere neuroloog, dan kan je daar wel om vragen bij de patiënteninformatie balie bij wie je daarvoor moet zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Gelukkig mag dat. Je moet je als patiënt wel gehoord, geholpen, veilig...... voelen bij je behandelend arts. Je mag best mondig zijn. Dus: +