Wat is jouw zwakte/verlaving?

Als ik een zak koekjes of chips of iets anders open maak dan moet het ook op. Ik kan het niet wegleggen en bewaren voor een andere keer.

Of een goede serie bijv Lost in 1 keer achter elkaar bekijken :)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De waarheid... Je kunt me daar ´s nachts voor wakker maken...
Ga nu niet betwijfelen of die echt wel bestaat, toch zoek ik daarnaar...

Ik vemoed dat er iets is dat nooit verandert en er altijd zal zijn... Daar ben ik naar op zoek, elk moment van de dag...

verslavend inderdaad...

Maar ik zie het niet als zwakte hoor...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (26)

Mijn verslaving ? Wat dacht je van Goeievraag.nl ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zwakte: Niet luisteren als ik achter de computer zit.
Verslaving: Hetzelfde als jij: open = leeg, denken aan snacks is: frituurpan aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het soms verdomd moeilijk om me van de computer los te scheuren om te gaan leren, verder ben ik er ook bijzonder slecht in om het tijdens het uitgaan 'niet al te laat te maken' ivm werk de volgende dag. Op vrijdagavonden denk ik dan 'ahjoh, dat kwartiertje extra maakt nu ook niet meer uit... (A)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Drop, Chocola, Grey's Anatomy en House :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een goede boekenwinkel binnenstappen en de eerste twee uren volledig opgeslorpt zijn door alle nieuwkomers. Le furet du Nord in Lille (Rijsel) is een één van de grootste boekhandels van Frankrijk.(4 verdiepingen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol... dat idee had ik al.. :-)
Goeievraag.nl en zoute rijen en chocola!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja bedankt! Krijg nu ineens grote trek in zoute rijen :-)
Als ik een krat bier koop, moet het ook op. Als ik achter de computer zit, wil ik er ook niet af. Als ik in het café ben, wil ik er ook niet meer weg enz.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik moet beginnen...

Toch een poging. Ik rook, ik drink dagelijks, ik werk graag en desnoods het klokje rond, ik heb de laatste tijd deze site steevast achter een tabblad, ik sluit geen avond af zonder een mooi stuk chocolade gegeten te hebben, ik houd van seks, ik kan geen stad bezoeken zonder er een paar schoenen of laarzen te kopen, ik word nagenoeg gek als ik mijn moeder een dag niet gesproken heb, ik ben gek op badderen (soms wel twee keer per dag laat ik die tub vollopen), ik moet 's ochtends koffie hebben, ik koop elke week nog wel een nieuw flesje nagellak, ik ben verzot op nieuwsfeitjes, ik grossier in geurtjes enz. enz.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een zak Nacho Cheese ... of Sweet Tomatoe taste (van de Aldi) ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier, seks en borrelnootjes antwoorden op dit soort vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en chips daaraan toevoegen de mijne
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha
kookboeken kopen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
That's '70 Show!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier, sigaretten en economie (hoewel het laatste het niet zo goed doet op feestjes).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Muziek.
Als ik het eenmaal luister kan ik er bijna niet meer van af komen, en wordt geiriteerd als iemand me dan stoort.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Anouska;

Bier, paprikachips, autorijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn zwakte en voormalige verslaving blijft gokken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zwakte: bambi oogjes, je weet wel... in de film Shrek, de oogjes van de gelaarsde kat!
Verslaving: Efteling, auto`s en bourgondisch eten met vrienden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Disney, vooral disney,Koken, disney, eten, disney, vrienden, disney, efteling en ik zou het bijna vergeten Disney....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ZO hé... 6 x Disney in 1 antwoord haha!
Dat valt onder een andere catogerie, namelijk: ziekelijke addictie haha :D
Zakken met lekkers erin koop ik niet (meer), die gaan op, vaak 's nachts herinner ik me dan zo'n aankoop. 's Morgens spijt. Serie SEINFELD, ik nam die bijna allemaal op. De crypto moet af en GV is te kort om van verslaving te spreken. Niemand heeft last van deze eigenschap, misschien woon ik daarom wel (bewust) alleen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Héérlijk eten (kan van alles zijn)
Maar ook fotografie. als ik begin met foto's schieten kan ik uren achter elkaar lopen/fietsen/rijden om nog méér foto's te schieten. Ben er dol op! Nee, verslaafd!

Kan in iedergeval niet meer zonder deze hobby.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Proberen verder te komen dan dat ik al ben... Dit is geen zwakte maar wel een verslaving...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekker eten kan ik moeilijk weerstaan!

Toegevoegd op 26-04-2009 23:52:00
Ik vind het ook moeilijk om te stoppen als ik eenmaal begonnen ben met het eten van... muësli!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Drop ! (mmmmm....)

En als het gezond moet zijn: Subway Sandwiches!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zeg meestal tegen mezelf 1 koekje en dan worden het er 2 en dan 3 en dan 4........
Zo gaat dat dan maar door!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Knuffelen met mijn lief, internetten, chocolade...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chips haha.