Waarom kies je voor jersy ipv geweven katoen of andersom. Als hoeslaken

Toegevoegd na 1 minuut:
jersey hoeslaken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Jersey hoef je niet te strijken en katoen wel.
Toch vind ik katoen lekkerder in de zomer want voor mijn gevoel slaapt dat koeler.
Dus bij mij Jersey in de winter en katoen in de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jersey is rekbaar en daarom makkelijker om de matras te doen.
Geweven katoen voelt 's zomers koeler aan, maar is niet rekbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jersy slaapt lekker het is rekbaar het is makkelijk het gaat makkelijk over een hoog matras heen over de hoeken etc het droogt snel het is makkelijk te wassen schoon temaken het is zacht het gaat lang mee het gaat niet snel kapot ofzo
ik zelf heb altijd jersy gebruikt heb een 2persoons bed en vind het heerlijk slapen en het is ook wel makkelijk opmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn keus is katoen, vind ik prettiger aanvoelen.

Toegevoegd na 36 seconden:
jersey vind ik niet prettig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is voor ieder verschillend, net als eten. Mijn man ligt op een katoenen jersy laken en ik op een katoenen geweven laken.
Om het laken goed strak te laten zitten om het matras heb ik twee heren brietels vermaakt en die onder het matras door aan het hoes laken geklemt. Zo heb ik nooit vouwen in mijn onderlaken.