Wat is een goed kussen? Wat moet er in zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Katoen.! Is heel goed en lekker...

Katoen van buiten en donsveren van binnen.

Ik ben zelf erg tevreden over mijn kussen met synthetische holle vezels. Je kan eventueel vulling eruit halen als het kussen te dik is.

Als je niet allergisch bent voor veren zou ik een veren kussen aanraden met een katoenen buitenkant. Dat ligt beter dan een synthetisch kussen, dat helemaal wordt platgedrukt als je erop ligt.

Mensen kunnen niet voor jou beantwoorden welk kussen goed is dat moet je toch echt zelf uitproberen

Dat is zooooo persoonlijk! Slaap je op je zij, op je rug of op je buik? Ben je allergisch of niet? Heb je het snel warm of ben je een koukleum? Lees ook hier. Ga dan naar een beddenzaak en vraag advies. http://www.goeievraag.nl/vraag/kies-juiste-kussen.38416

boekweitgranen, laat zich gemakkelijk aanpassen aan de vorm van de nek en ligt heerlijk, bovendien werkt het lichte geruis van de graantjes ontspannend

Eigenlijk ben ik daar heel truttig in maar ik ga voor kapok die kan je zo lekker stompen onder je hoofd en indien te dik kan je ook wat kapok eruit halen.Helaas zie je ze niet heel veel meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100