Wat is dit op mijn teen?

Ik heb het er al enkele jaren zitten en het zit alleen aan de randen. Wat is dit en wat kan ik er tegen doen? Ook de huid onder mijn teen is altijd een beetje aan het vervellen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
criseyde
5 jaar geleden
Wat zegt de huisarts ervan?

Antwoorden (2)

Volgensmij is het kalknagel zoek maar online op het word "kalknagel'' en zoek een afbeelding op die erop lijkt :)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zonder twijfel een kalknagel: voetschimmel dus.
Je kan met voetschimmelcreme aan de slag. Dat gaat bij schimmel in de teennagels echter erg lang duren. Je kan bij de huisarts vragen om een tinctuur of (250mg) terbinafide tabletten. Paar weken slikken en de schimmel zou weg moeten zijn.