Ja, dat is volkomen normaal. Je zult merken dat je er minder last van hebt als je dezelfde massage vaker ontvangt.

Je kunt, als de spierpijn belastend is, jouw masseur vragen een meer ontspannende massage te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat kan wel natuurlijk. Want ja, kijk, het is natuurlijk normaal, bijvoorbeeld als je de hele dag pakken waspoeder in de rekken tilt en dan weer bukken en dan weer rechtop en dan weer pakken en dan weer loslaten en dan weer naar links en net zolang tot het rek in de spar vol is dat je dan zeg maar wel een beetje wat voelt in de rug en in de armen enzo. Nou, maar dan kan dat natuurlijk ook met als er een massage is, want dan moet je misschien wel niet bukken en op en neer en zo en dergelijke, maar je moet dan wel dan weer knijpen in de schouder en dan weer wrijven en dan weer dat je net zoals de karatekakit waks in waks out of trommelen moet op de benen weet je, dus dat kan hard werken wezen, zeker als dan de massageolie op is zoals nu met de ramp in bepee al bijna, dan moet je wel hard werken. Maar dan is het beste dat je dan bevoorbeelt dat als je vrou vraagt van joh harm doet mij s een massaas ja wel dat als je dan harm heet natuurlijk dat je dan zegt van nou ok, maar vandaag alleen de linkerschoudert want ik heb een beetje spierpijn.