Waarom word je vergeetachtig tijdens een zwangerschap?

Ben zwanger van ons vierde kindje, 18 weken. Bij de drie anderen niets aan de hand. Maar bij deze zwangerschap, vergeetachtig. Niet normaal. Natuurlijk drie andere kids vragen aandacht soms letterlijk maar zal het daarom aan liggen dan. Mijn man werkt thuis zo er is ook voldoende rust voor mij.
Wat ik wil gaan doen
Bij boodschappen doen (neem normaal nooit een lijstje mee)
Sleutels waar ik die gelaten heb
Pincode van de bankpas
Ben ik vrijdag bij de huisarts met onze vier jarig zoontje vergeet ik welke kleur jas (groen) hij heeft en pak per ongeluk een grijze meisjes jas (allebei model parka) en laat hem deze aandoen. Pas eind van de dag vertelde mijn man het.
Afspraken
Ga zo maar door

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meer dan 80% van vrouwen merkt dat ze tijdens hun zwangerschap moeite heeft met het onthouden van de meest eenvoudige dingen. Deze ‘aandoening’ wordt zwangerschapsdementie genoemd. Het is vervelend, maar gelukkig niet gevaarlijk. En het verdwijnt meestal vanzelf in de maanden na je zwangerschap.
fremar